Monday 4 February 2013

Sahabat Untuk Selamanya~

assalamualaikum guys! okay now, nak cerita pasal sahabat-sahabat. semua orang pasti ada ramai sahabat, tetapi ada satu yang paling special dalam hati korang kan? rasa sayang pada sahabat yang special tu sampaikan macam adik-beradik. hehe. kenapa aku boleh menulis macan ni? ya! sebab aku ada seorang sahabat yang sangat special, yang sangat memahami, yang sangat ... emm apa ehh? haha. banyak lagi la. tapi pada sahabat-sahabat yang lain jangan berkecil hati, aku sayang semuanya! aku kalau boleh nak satu rumah dengan korang, makan tidur semua sama-sama. ehehehe. tapi kan, kita ni manusia, perasaan sayang tu kadang-kadang terlebih kat salah seorang sahabat yang kita ada. kita mesti memahami antara satu sama lain tau. semua yang berkawan dengan aku, semuanya kawan dunia akhirat aku. :') love all of you because make my life become more colourful. :') nak mention nama, tapi ramai sangat la. hehe. yang kat selangor yang kat johor lagi. hehe. tapi kepada sahabat yang special dalam hidup aku, kau tahu aku ni macam mana, dan aku tahu kau tu macam mana, even kau junior aku senior, tapi otak kita, boleh ngam, love you dik. :)

No comments:

Post a Comment