Monday 4 February 2013

I'M BACK!

Dah lebih satu tahun tak mengusik langsung blog ni, aku datang balik untuk mengisi masa lapang dikala waktu menganggur "eceeehhh, ayat!" hahaha. okay, kita flash back balik la. hmm, seperti yang tersedia maklum, ayat yang digunakan di dalam entry yang aku "post"kan sebelum-sebelum ini, ayatnya sangat tak matang. ye! aku mengaku! tapi tu dulu, yela muda-mudi gitu. haha. itu jadi "2" , pergi jadi "g" dan mecam lagi, aku nak baca balik entry aku yang lelama ni pun macam malu dan aku pun confuse pada mulanya. hahaha. dalam hati aku berkata " apa orang kata aku eh dulu." hah! sentap! sudah, malu sendiri! haha. takpe, entry yang lama tu aku tak kan delete dan aku akan jadikan kenangan. sebab melalui entry yang dulu-dulu tu, boleh la aku ingat-ingatkan balik kenangan sewaktu bersekolah. rindunya time sekolah. wuuuu~

Yang baru habis SPM lagi-lagi yang menganggur macam aku ni, kerjanya, makan, tengok tv, FB, Twitter, tidur (tolong ibu ayah jangan lupa, hehe). hmm, actually, dah habis sekolah ni tak best, sebab kita dah tak boleh jadi bos. kalau dulu, sampai-sampai rumah je, makanan dah terhidang, pergi sekolah berhantar, balik, eemmmm, aku ada driver apa, bayar 80 sen setiap hari tau. haha. (apa khabar pakcik botak, pakcik gelabah, pakcik cina, pakcik . . . memacam lagi la.) tapi yang bestnya bila dah habis sekolah lagi-lagi menganggur macam aku ni apa dia? haha. lepas solat subuh sambung tidur, tiada sapa yang marah, berFB sampai nak muntah, makan sampai kau rasa nak muntah, tengok tv sampai ke pagi pun tiada yang marah, tetapi, kita kena la faham kan. kita ni kan sebagai anak, kena tolong ibu ayah kita ye idok? macam aku, ni, haha. poyooo~ okay guys and gals, itu saje untuk sesi refreshment. bye. uwkk uwkk~ hehe

No comments:

Post a Comment