Thursday 18 April 2013

krash krish krush

Assalamualaikum.

Apa khabar semua ya? Hehe. Lama seih tak update. Sekarang memang sibuk kerja je. Huhu. Isi poket sampai berkepuk sebelum masuk Kolej Islam Pahang Sultan Ahmad Shah.

Okay, cakap pasal kolej ni, saya akan ambil diploma syariah dan undang-undang dalam kolehj ni. Saya akui yg subject dalam diploma ni susah tapi kalau difikirkan balik mana ada belajar tak susah. Kata nak jadi lawyer madi, so kena la kuat semangat. Awak awak yang tengah baca ni doakan saya agar berjaya dapat dekan ye. Hehe. Harap sangat dapat sambung degree in law. :')

Kepada semua rakan-rakan, kenalan-kenalan, saudara-mara, makcik pakcik semua la jangan rindu saya bila saya jauh k. Hehehe. Perasan. Saya tahu, ada yang rindu saya nanti lelagi ibu ayah and adik-adik. Hehehe. Ala masuk sana bulan tujuh nanti rileks la. :)

Kepada budak-budak pengakap yang akak dah tinggalkan jangan lupa akak tau. Akak meati rindu korang nanti. Adik2 junior yang comel-comel belaka akak akan ingat sampai bila-bilam will miss you guys. Love you all! :')

Kepada ibu dan ayah, nanti bila nanan kat sana nanan harap ibu dan ayah jangan lupa doakan kejayaan nanan. Nanan harap nanan dapat membanggakan ibu dan ayah. Semoga nanan dapat menjadi seorang yang berguna, berjaya dan membanggakan ibu ayah kelak amiin. Nanan sayang ibu ayah. Thanks for everything :')

Lastly, kepada adik sayang yaya yang comey comey, aku akan rindu kau dik. Ehehe. Kalau rindu nanti kau call la aku ye sbb aku dah topupkan kau. Hahaha. Tahan tahan krmbung kentut. XD

Okay la nanti sambung lagi ye. Bye bye. :)

No comments:

Post a Comment