Monday, 18 March 2013

Krikk krikk~

Assalamualaikum, :)

Macam biasa, ajar kawad, then, budak-budak takut je. Sampaikan ada je tak nak masuk, aku geram la, nak ngungkit karang, kata aku tak ikhlas pulak, orang kalau tak berbayar begitu leeerrrr~ semua sambil lewa, aku ikhlas lagikan semangat apa. korang je takde semangat. -.-

Tadi aku macam nak nangis je, dengan sikap diorang yang kurang asem tu. brrr~ aku gigit baru kau tahu, kecil hati kot. -.- please la, aku bukan gembing ke hape, tapi kalau aku dah kecil hati tu maksudnya dah parah la tu. dalam hati aku bermonolog, nasib baik ada junior-junior yang aku sayang, kalau tak dah bye-bye lama dah. :3

Takpe la, korang pun dah besarkan? boleh fikir mana yang baik. nak bertanding dah pun, semoga berjaya. esok last training sebelum lawan dalam sekolah. kalau dapat pergi daerah, memang akak pulun korang sampai pengsan. hehe. :)

senyum madi, senyum, ingat dayah je, HAHA

1 comment:

  1. haa nmpk tak ?ingt dayah j ke ?hemm okay sni trse ..sabo farah sabo -.- .hehe

    ReplyDelete