Tuesday 23 April 2013

Anuar Zain. ♥♥♥

Assalamualaikum.  :)

20/04/2013, hari yang tak dapat dilupakan. Yela jumpa buah hati kan? Haha. Anuar Zain weih. Ya Allah masa dia lalu kat tepi orang, macam lembik kaki. Haha. Cair kot. Ish ish! Menggoda habis dia ni. Haha. Love you Anuar Zain!!! #orang gila bayang. Haha

Orang pun ambil video masa dia memasuk je nyanyi. My baby you. Aww aww. Suara dia memang serupa sangat dengan yang record punya.

Saya suka cara dia menyampaikan lagu tu. Tak ramai yang boleh menyanyi macam tu. Yang tengah baca ni jangan cecakap banyak pulak tau. Saya bukan banyak duit pun nak pergi majlis macam ni. Maksu saya yang belanja takkan nak tolak pulak. Tiket dah beli kan? So saya pun decide pergi je la. Memang memula takde perasaan tapi bila AZ start menyanyi je dah naik bulu roma. Nampak tak aura dia? Haha.

Majlis ni namanya Majlis Amal dan Nostalgia TMS. (Tengku Mariam School) Saya bukan bekas TMS tapi boleh je datang. Hehe. Masa Anuar Zain dalam majlis tu kejap je. Sejam. Pengacara majlis tu pula Fahrin Ahmad. Hmm. Fahrin tak best. Haha. Tapi kacak, tough, tinggi, kereta bmw merah. Haha. Anuar Zain pakai porchee (macam ni ke ejaan dia?) Hehe. Number plat? Hmm sorry, saya tak nak bagi. Haha.




Anuar Zain. :)

Tu je la gambar yang saya boleh share. Kasi korang jelly. Hehe. Bye. :)


No comments:

Post a Comment